dinsdag 21 februari 2012

Bienvenido!

Hallo lieve lezers,

Bij deze dan mijn eerste blog. Dit blog maak ik voornamelijk voor mijn studie aan Hogeschool InHolland, waar ik Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs studeer. Inmiddels zit ik in mijn derde jaar. Van september tot en met januari heb ik stage gelopen bij een appartementen verhuurbedrijf in Valencia, Spanje. Een erg leerzame ervaring, niet alleen op mijn stage maar ook het zelfstandig wonen was een nieuwe ervaring voor mij. Gedurende mijn stage moest ik ook op bestaande blogs posts plaatsen. Hierdoor ben ik al een beetje bekend met het wel en wee van een blog.

Nu, 21 februari, ga ik inmiddels al weer ruim drie weken naar Hogeschool InHolland in Diemen. Hier volg ik mijn verdiepende minor, namelijk E-touroperating. Deze minor gaat dieper in op het online verkoop van je producten, maar ook hoe men online informatie verschaft.
Om meer te leren over de online verkoop van producten en vooral het social medium, heb ik zelf een Twitter account op moeten stellen. Dit was echt enorm tegen mijn principes in. Ik vond Twitter altijd enorm overdreven en naja, wat heb je er aan? Dit was altijd wat ik van Twitter vond. Toch werd ons op het hart gedrukt, door Lars Boom (werkzaam bij ANWB) die een gastcollege verzorgde, om te beginnen met het maken van een blog, Facebook account, Twitter account, LinkedIn account en ga zo maar door. Vooralsnog heb ik alleen een Twitter account gemaakt #KramerAnouk en in de toekomst zal ik mij ook verdiepen in een LinkedIn account. Op Facebook was ik al actief, maar ik ben wel bewuster gaan worden met het toevoegen van vrienden. Denk aan het toevoegen van bedrijven dan alleen maar van je vrienden.

Enfin, kortom zou ik kunnen zeggen dat jullie nog veel van mij zullen horen via deze weblog. Zijn het gewoon leuke verhaaltjes, dan wel informatieve stukken tekst. Zo hoop ik mijn interesses duidelijk te maken via het internet.

Veel plezier op mijn eigen kleine website, enne.. schroom niet om lekker reacties te plaatsen! Hoe meer interactie, hoe leuker!

Groetjes,
Anouk Kramer



Geen opmerkingen:

Een reactie posten