zondag 15 april 2012

Conclusie periode 3.3

Hallo!

Deze periode heb ik een goed beeld gekregen over het hele touroperating proces.
Leuk om tijdens de ITB in Berlijn te zien dat de praktijk inderdaad overheen komt met de theorie, helemaal als we gaan kijken naar de colleges die we tijdens school hebben gehoord. Meestal denk je tijdens lessen, ach ja, het zal wel! Maar tijdens zo'n beurs kom je er achter dat men echt daadwerkelijk bezig is met zijn/haar product te presenteren via twitter, facebook, mobiele apps en mobiel internet en ga zo maar door. Dit was voor mij meer een bevestiging van wat ik al in de colleges had gehoord.
Tijdens mijn project voor FOX Vakanties heb ik zelf jammer genoeg niet veel te maken gehad met het verwerken van een product in het sociale medium of in applicaties. Dit wist ik van te voren, want ik heb bewust voor FOX Vakanties gekozen ipv voor Sound of Data die daadwerkelijk met social media te werk  gaat.
Al met al heb ik deze periode veel geleerd. Ik ben erg benieuwd naar periode 3.4! Kijken wat deze periode ons brengt.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Anouk Kramer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten